Łączy nas pasja i dążenie do automatyzacji.

Sprzedajemy coś więcej niż produkty, znajdujemy  rozwiązania.
Wieloletnie doświadczenie i zaangażowanie sprawia, że dajemy Ci gwarancję najwyższej jakości naszych produktów.
Nie boimy się wyzwań, nie rezygnujemy z założeń, zawsze doprowadzamy do końca to co zaczęliśmy.

MOTOREDUKTORY

Firma Dynamic-polska oferuje Państwu profesjonalne rozwiązania napędowe. W naszej ofercie znajdziecie Państwo reduktory i motoreduktory ślimakowe, walcowe, płaskie, stożkowe i planetarne. Dynamic-polska dąży do tego, by wspierać Państwa w jak najbardziej optymalnej konfiguracji zespołów napędowych. Szczególną uwagę zwracamy na wysoką jakość, trwałość, energooszczędność i nowoczesność stosowanych reduktorów czy przekładni.

W naszej ofercie znajdziecie Państwo:

 

Reduktory ślimakowe

SMI_B14

Reduktory ślimakowe to bardzo lekkie i kompaktowe przekładnie. Stanowią najczęściej używane napędy przy przenoszeniu mocy z wału czynnego na bierny. Podstawowym zadaniem przekładni ślimakowych jest zmiana momentu obrotowego. Główne elementy, z których zbudowane są przekładnie ślimakowe to:

- ślimacznica, czyli koło ślimakowe,
- ślimak - element śrubowy z gwintem o trapezowym zarysie, wykonany ze stali hartowanej. 

Przekładnie te wykorzystywane są w prostych aplikacjach napędowych. W przekładniach tego typu przeniesienie mocy odbywa się z dużym udziałem tarcia. Stąd też istotną rolę odgrywa kierunek przekazywania mocy.

Parametry:

  • wielkość mechaniczna przekładni /odległość od osi ślimaka do osi ślimacznicy/ od 40 do 130

  • przełożenie /stosunek liczby zębów ślimacznicy do liczby zębów ślimaka/ od 7 do 100

  • moment nominalny /moment wyjściowy, który może być przenoszony przez przekładnie przy określonej prędkości wejściowej i przełożeniu przekładni

  • sprawność /wylicza się ją w oparciu o sprawność dynamiczną przekładni, stanowiącą optymalną wartość osiąganą przy pracy z nominalną prędkością oraz uwzględnianiu przerw

  • moc wejściowa /moc dostarczona poprzez silnik elektryczny

  • obciążenie promieniowe oraz osiowe

Cechy przekładni ślimakowych:

  • samohamowność
  • uniwersalny i prosty montaż
  • niskie koszty zakupu
  • prosta obsługa serwisowa

Przekładnie serii SMI:

wielkość mechaniczna przełożenia
30 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80
40 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100
50 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100
63 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100
75 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100
90 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100
110 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100
130 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100

Przekrój przekładni

 

      Wersje wykonania:

  • z wałkiem wpustowym                  
  • z wałkiem  wielowpustowym                     
  • z wałkiem zdawczym drążonym         
  • z tuleją zaciskową
  • z kołem zębatym
  • z piastą mocującą                                                                                              
budowa_przekladni

                                                                                                               1) Ślimak
                                         2) O-ring
                                         3) Zaślepka
                                         4) Ślimacznica
                                         5) Kołnierz
                                         6) Łożysko
                                         7) Łożysko
                                         8) Uszczelniacz
                                         9) Korpus

Akcesoria przekładni:

Posiadamy wszystkie niezbędne akcesoria do przekładni, takie jak: kołnierze, ramiona reakcyjne, kołnierze boczne, wałki zdawcze oraz pokrywy.

Reduktory walcowo-ślimakowe

przekladnia-walcowo-slimakowa

Reduktory walcowo-płaskie

przekladnia-walcowo-plaska

Reduktory walcowo-stożkowe

Reduktory planetarne

przekladnia-planetarna

 

Reduktory stożkowe

 

Reduktory walcowe równoległe

Reduktory wstępne

Reduktory wstępne posiadają konstrukcję modułową, w związku z tym mogą być montowane z każdą przekładnią. Mocowanie modułu redukcji wstępnej na przekładni ślimakowej jest stosunkowo łatwe i nie różni się od mocowania silnika z kołnierzem B14 na takiej przekładni. Moduł reduktora wstępnego nie może być stosowany samodzielnie, musi on być zamontowany z przekładnią ślimakową.

 

Wariatory