Łączy nas pasja i dążenie do automatyzacji.

Sprzedajemy coś więcej niż produkty, znajdujemy  rozwiązania.
Wieloletnie doświadczenie i zaangażowanie sprawia, że dajemy Ci gwarancję najwyższej jakości naszych produktów.
Nie boimy się wyzwań, nie rezygnujemy z założeń, zawsze doprowadzamy do końca to co zaczęliśmy.

SILNIKI ELEKTRYCZNE

Dynamic-polska oferuje Państwu szeroki wachlarz silników elektrycznych jednofazowych, trójfazowych, progresywnych AC-Motoren mających swoje zastosowanie w przemyśle, rolnictwie oraz w szeregu aplikacji stosowanych powszechnie w gospodarstwach domowych.

Oferujemy silniki indukcyjne o różnych mocach oraz w różnych wykonaniach:
1) moce: 0,12 do 355 KW
2) mocowania łapowe, łapowo kołnierzowe, kołnierzowe
3) znamionowe prędkości obrotowe w zależności od liczby biegunów i poślizgu od 500-3600obr/min
4) wielkości mechaniczne – od 56 mm do 355 mm
5) napięcia zasilania – 230V, 230/400V, 400/690V
6) stopnie ochrony od IP56 do IP68
7) silniki jednofazowe
· z kondensatorem rozruchowym
· z kondensatorem rozruchowym i roboczym

silnik-elektryczny-B5 silnik-lapowy AC-2 silnik-elektryczny-B35 silnik-elektryczny-B14
B5 B34 B35 B14

W ramach oferowanych przez nas silników elektrycznych możemy zaproponować niestandardowe wykonania:
1) nietypowe napięcie zasilania
2) podwyższona klasa izolacji
3) inne sposoby mocowania i pozycji pracy
4) z enkoderem
5) z dodatkowym układem chłodzenia
6) zmiana pozycji skrzynki zaciskowej
7) różne klasy energoefektywności silników: IE1, IE2, IE3, IE4
8) silniki z hamulcem
10) silniki progresywne
11) silniki dwubiegowe
12) przeznaczone do różnych typów pracy:

S1 – Praca ciągła przy stałym obciążeniu do osiągnięcia ustabilizowanego stanu cieplnego.
S2 – Praca dorywcza przy stałym obciążeniu, jednak bez osiągnięcia ustabilizowanego stanu cieplnego.
S3 – Praca okresowa przerywana obejmująca ciąg identycznych zmian obciążenia i czasów postoju.
S6 – Praca okresowa z przerwami jałowymi obejmująca ciąg identycznych zmian obciążenia i okresów pracy bez obciążenia. Nie występują okresy zatrzymania, przez co silnik nie ulega ochłodzeniu (jak w przypadku S3).


strefa-przeciwwybuchowa

Ponadto jesteśmy w stanie dostarczyć Państwu silniki wyposażone dodatkowo w:
– czujniki temperatury PTC, PT100, PTO
– łożyska izolowane do pracy falownikowej
– łożyska walcowe typu NU
– grzałki anty-kondensacyjne
– z certyfikatem UL/CSA
– z certyfikatem EAC
– z certyfikatem CEL
– z otworem na skropliny kondensacyjne
– daszek przeciwdeszczowy
– z przyłączem typu Harting
– przeznaczone do pracy w strefach zagrożenia wybuchem/przeciwwybuchowe EX, klasy:
Ex tD A22 IP55 T 125C, Ex tD A22 IP65 T 125C, EEx nA II T3 IP55, EEx nA II T3 IP65

OZNAKOWANIE URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH I ELEKTRYCZNYCH

II 2G Ex h IIC T4 Gc

Grupa urządzeń
I – zakład górniczy (gaz kopalniany i pył), II – pozostałe zakłady, oprócz zakładu górnicze (gaz i pył)
Kategoria urządzenia
Gazy, mgły, pary

2G – strefa 1, 3G – strefa 2
Pyły
2D – strefa 21, 3D – strefa 22
Oznaczenie dla norm Ex (normy serii EN 60079 bądź DIN EN ISO 80079)
Rodzaj zabezpieczenia przed zapłonem (elektryczne)
Gazy

e – budowa wzmocniona (poziom eb, ec „nieiskrząca”), d – osłona ognioszczelna

Pyły
ta – dla strefy 20, tb – dla strefy 21, tc – dla strefy 22
Podział grup urządzeń
Grupa I – metan, Grupa II (IIA – propan, IIB – etylen, IIC – wodór i acetylen), Grupa III (IIIA – palne zawiesiny, IIIB – palne zawiesiny i nieprzewodzący pył, IIIC – palne zawiesiny, nieprzewodzący i przewodzący pył)
Klasyfikacja temperaturowa
Gazy
(T1<=450, T2<=300, T3<=200, T4<=135)
Pyły (T125, T140, itd)
Poziom zabezpieczenia urządzeń
Grupa I (górnictwo) Ma – bardzo wysoki, Mb – wysoki
Grupa II (gaz) Ga – bardzo wysoki, Gb – wysoki, Gc – wzmocnione
Grupa III (pył) Da – bardzo wysoki, Db – wysoki, Dc – wzmocnione

WYMIARY CZOPÓW KOŃCOWYCH WAŁU:

rozmiary-walow-silnikow

Niezależne od liczby biegunów

Wielkość
konstrukcyjna
D E F G DH EB ED GD
56 9 20 3 7,2 M4x12 16 2 3
63 11 23 4 8,5 M4x12 16 3,5 4
71 14 30 5 11 M5x12 25 2,5 5
80 19 40 6 15,5 M6x16 30 5 6
90 24 50 8 20 M8x19 40 5 7
100 28 60 8 24 M10x22 50 5 7
112 28 60 8 24 M12x28 50 5 7
132 38 80 10 33,0 M12x28 65 7,5 8

Silniki 2-biegunowe

Wielkość
konstrukcyjna
D E F G DH EB ED GD
160 42 110 12 37 M16x36 90 10 8
180 48 110 14 42,5 M16x36 90 10 9
200 55 110 16 49 M20x42 100 5 10
225 55 110 16 49 M20x42 100 5,0 10
250 60 140 18 53 M20x42 125 7,5 11
280 65 140 18 58 M20x42 125 7,5 11
315 65 140 18 58 M20x42 125 7,5 11
355 80 170 22 67,5 M20x50 130 5 14

Silniki 4-, 6-, 8-biegunowe

Wielkość
konstrukcyjna
D E F G DH EB ED GD
160 42 110 12 37 M16x36 90 10 8
180 48 110 14 42,5 M16x36 90 10 9
200 55 110 16 49 M20x42 100 5 10
225 60 110 18 53 M20x42 125 7,5 11
250 65 140 18 58 M20x42 125 7,5 11
280 75 140 20 67,5 M20x42 125 7,5 12
315 80 170 22 71 M20x42 160 5 14
355 100 210 28 86 M24x50 160 5 16