- Dołącz do nas
- Zakupy on-line
- 609 281 007/ 607 586 116
- +48 56 664 49 44
- biuro@dynamic-polska.pl
Sprzedajemy coś więcej niż produkty, znajdujemy rozwiązania.
Wieloletnie doświadczenie i zaangażowanie sprawia, że dajemy Ci gwarancję najwyższej jakości naszych produktów.
Nie boimy się wyzwań, nie rezygnujemy z założeń, zawsze doprowadzamy do końca to co zaczęliśmy.
Firma Dynamic-polska oferuje Państwu profesjonalne rozwiązania napędowe. W naszej ofercie znajdziecie Państwo reduktory i motoreduktory ślimakowe, walcowe, płaskie, stożkowe i planetarne. Dynamic-polska dąży do tego, by wspierać Państwa w jak najbardziej optymalnej konfiguracji zespołów napędowych. Szczególną uwagę zwracamy na wysoką jakość, trwałość, energooszczędność i nowoczesność stosowanych reduktorów czy przekładni.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo:
Reduktory ślimakowe
Reduktory ślimakowe to bardzo lekkie i kompaktowe przekładnie. Stanowią najczęściej używane napędy przy przenoszeniu mocy z wału czynnego na bierny. Podstawowym zadaniem przekładni ślimakowych jest zmiana momentu obrotowego. Główne elementy, z których zbudowane są przekładnie ślimakowe to:
- ślimacznica, czyli koło ślimakowe,
- ślimak - element śrubowy z gwintem o trapezowym zarysie, wykonany ze stali hartowanej.
Przekładnie te wykorzystywane są w prostych aplikacjach napędowych. W przekładniach tego typu przeniesienie mocy odbywa się z dużym udziałem tarcia. Stąd też istotną rolę odgrywa kierunek przekazywania mocy.
wielkość mechaniczna przekładni /odległość od osi ślimaka do osi ślimacznicy/ od 40 do 130
przełożenie /stosunek liczby zębów ślimacznicy do liczby zębów ślimaka/ od 7 do 100
moment nominalny /moment wyjściowy, który może być przenoszony przez przekładnie przy określonej prędkości wejściowej i przełożeniu przekładni
sprawność /wylicza się ją w oparciu o sprawność dynamiczną przekładni, stanowiącą optymalną wartość osiąganą przy pracy z nominalną prędkością oraz uwzględnianiu przerw
moc wejściowa /moc dostarczona poprzez silnik elektryczny
obciążenie promieniowe oraz osiowe
Cechy przekładni ślimakowych:
Przekładnie serii SMI:
wielkość mechaniczna | przełożenia |
---|---|
30 | 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80 |
40 | 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100 |
50 | 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100 |
63 | 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100 |
75 | 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100 |
90 | 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100 |
110 | 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100 |
130 | 7,5/10/15/20/25/30/40/50/60/80/100 |
Przekrój przekładni
Wersje wykonania:
|
1) Ślimak |
Akcesoria przekładni:
Posiadamy wszystkie niezbędne akcesoria do przekładni, takie jak: kołnierze, ramiona reakcyjne, kołnierze boczne, wałki zdawcze oraz pokrywy.
Przekładnie walcowe serii M to przekładnie z kołami zębatymi, których wały wejściowe i wyjściowe przebiegają w tej samej płaszczyźnie i są przymocowane do obszaru zastosowania dzięki kołnierzom przyłączeniowym. Moc wyjściowa przekładni zapewnia najwyższą klasę niezawodności, solidności, wydajności i szerokiego zakresu wyjściowego momentu obrotowego w swoim obszarze. Dostępne są wersje 2- i 3-stopniowe z szerokimi przełożeniami. Przekładnie serii M, które zostały opracowane zgodnie z zasadą pojedynczej obudowy (monobloku), zgodnie z wymaganiami, połączenia i silnika przekładni mogą być wykonane zgodnie ze standardem, tj. IEC B5 lub B14. Koła zębate wykonane są ze stali 8620, a wały wyjściowe z materiału C1040. Żeliwo GG20 stosuje się do opraw od M002 do M873. Możliwy jest montaż przekładni w każdej pozycji. Istnieją opcje kołnierzowe, łapowe oraz łapowo kołnierzowe. Zakres regulacji obrotów od 0,5 do 700 obr./min.
Reduktory walcowo-płaskie to modyfikacja przekładni walcowych. W naszej ofercie posiadamy reduktory dwu i trójstopniowe.
Przekładnie te stworzone zostały z myślą o zredukowanie hałasu powstającego podczas pracy. Charakterystyczną cechą tych reduktorów jest ich wysoka sprawność oraz wysokie momenty wyjściowe.
Przekładnie serii K to połączenie przekładni prostej z przekładnią stożkową w obudowie typu monoblok. Kąt pomiędzy wałami wejściowym i wyjściowym wynosi 90 stopni. Tak budowa zapewnia duże korzyści w zakresie redukcji hałasu i wytrzymałości przekładni, gwarantując pierwszorzędną niezawodność i trwałość. Przekładnia stożkowa odpowiada na potrzeby z wielokierunkowymi opcjami połączenia. Możliwe jest sprzężenie obudów, gdzie wymagane jest przeniesienie niskiej prędkości. Kierunki obrotów wału wejściowego i wyjściowego mogą być takie same lub przeciwne w zależności od stopni, w których znajdują się przekładnie stożkowe. Ponieważ wszystkie łożyska w niej są łożyskami stożkowymi, umożliwia ona przenoszenie dużych obciążeń promieniowych w jednym kierunku. Dzięki zębnikowi pierścieniowemu przekładnie pracują bez zwarć, a silnik może pracować z dużymi prędkościami przy zastosowaniu przekładni stożkowych. Ponadto, dzięki swojej kompaktowej budowie, umożliwia zastosowanie w wąskich miejscach. Zapewnia możliwość sprzęgania z innymi typami przekładni.
Dane techniczne:
Zalety:
Przekładnie te są bardzo sprawne oraz charakteryzują się bardzo małą masą i gabarytami w stosunku do przenoszonego momentu i obciążeń. W skład reduktorów planetarnych wchodzi koło centralne, jarzma oraz koła satelitarne.
Dzięki temu, że napęd jest przenoszony wielopunktowo (siły rozkładają się na kilka kół i kilka zębów) bardzo dobrze przenoszą obciążenia udarowe i zmianę kierunku obrotów (mają bardzo korzystny i symetryczny rozkład sił). Przekładnie planetarne mocowane są do urządzeń za pomocą łap lub kołnierza.
Wersje wykonania:
Dodatkowo można wyposażyć przekładnie w hamulec wewnętrzny, ramię reakcyjne czy zbiornik wyrównawczy oleju z odpowietrznikiem.
Reduktory stożkowe to cichobieżne przekładnie o dużej sprawności. Duża możliwość konfiguracji wejścia i wyjścia.
Reduktory walcowe równoległe wykorzystywane są przy napędach wind. Przekładnie te są bardzo ciche.
Reduktory wstępne
Reduktory wstępne posiadają konstrukcję modułową, w związku z tym mogą być montowane z każdą przekładnią. Mocowanie modułu redukcji wstępnej na przekładni ślimakowej jest stosunkowo łatwe i nie różni się od mocowania silnika z kołnierzem B14 na takiej przekładni. Moduł reduktora wstępnego nie może być stosowany samodzielnie, musi on być zamontowany z przekładnią ślimakową.
Wariatory czyli tzw. reduktory bezstopniowe dostępne są w czterech wielkościach mechanicznych w wersjach mocowania jako kołnierzowe, łapowe lub łapowo kołnierzowe. Służą do mechanicznej regulacji obrotów wyjściowych z silnika. Regulacja obrotów wyjściowych od 125/600, 190/100, 360/2000. Możliwość spasowania wariatora z motoreduktorem ślimakowym lub zębatym.
wielkość | moment obrotowy | moc |
---|---|---|
63 | 1,5 – 3,8 | 0,15 – 0,37 |
71 | 2 – 6 | 0,25 – 0,75 |
80 | 4,5 – 12 | 0,37 – 1,1 |
90 | 9 – 24 | 0,75 – 2,2 |
Zapewniamy specjalistyczną opiekę w zakresie doradztwa oraz pomocy technicznej napędów elektrycznych. Jesteśmy ekspertami w wykorzystywaniu nietypowych rozwiązań, idealnie skomponowanych pod kątem jakości i niskich kosztów.
Dynamic Polska to doświadczony i kompetentny zespół ludzi. Pracownicy to ludzie rzetelni, z pasją. Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku.
Dzięki zaangażowaniu, determinacji i cieżkiej pracy, Dynamic Polska jest partnerem godnym zaufania. Udzielamy fachowego wsparcia technicznego oraz konstruktorskiego. Celem naszej firmy jest satysfakcja klienta. Zapewniamy kompleksową obsługę i profesjonalne wsparcie.
Zapraszamy Państwa do szczegółowego zapoznania się z naszymi produktami oraz kontaktu z Doradcami technicznymi. Posiadamy bogatą ofertę w zakresie silników elektrycznych jednofazowych, trójfazowych oraz specjalnych. W swojej ofercie posiadamy również motoreduktory oraz falowniki.
87-100 Toruń, ul. Poznańska 168
tel/fax: +56 664 49 44
NIP 879 267 84 13
REGON 361541414
KRS 0000558332
KONTO BANKOWE:
mBank
85 1140 2088 0000 5762 8100 1001 PLN
58 1140 2088 0000 5762 8100 1002 EUR
Leszek Bylski
doradca techniczno-handlowy
techniczny@dynamic-polska.pl
tel: 609 281 007
Radosław Rumiński
doradca techniczno-handlowy
sprzedaz@dynamic-polska.pl
tel: 607 586 116
Marta Knap-Trzuszczak
obsługa biura
biuro@dynamic-polska.pl
tel: 603 803 024
techniczny@dynamic-polska.pl
tel: 661 442 146
Reklamacje, obsługa magazynu
magazyn@dynamic-polska.pl